بسته بندی خشکبار

توضیحات:

  • به نام خدا

     

    شرکت دیگری محصولات خشکبار خود را در بسته بندی های کوچک به شکل یک واحد یا دو واحد و ترکیبی از این دو واحد بسته بندی نموده، برای مثال دو عدد برگه قیصی و دو عدد گردو را در یک واحد بسته بندی می نماید و با تنوع بسیار زیادی از محصولات دیگر و بسته بندی های متنوع یک سری  محصولات ارزشمند برای خود به وجود آورده است.

    به علت کیفیت بالای این محصولات و بسته بندی های کوچک آن، توجه به مسائل بهداشت غذایی و غذای سالم برای کودکان، زنان و مردان بزرگسال، قدرت فروش این شرکت تا حدی بالا رفته که خریداران صرفا“ بر موضوع قیمت چانه زنی نمی نمایند و بیشتر به دنبال محصولات متنوع تر از این شرکت می باشند. این همان ارزشی می باشد که اگر محصولات خشکبار ما پیدا نماید راه برای ادامه صادرات و حتی مصرف داخلی آن سالیان سال هموار خواهد بود.

    درگذشته های نه چندان دور، خشکبار صادراتی ایران شامل چند قلم کالا مانند پسته، فندق، بادام، مغز هسته، خرما، کشمش، انجیر خشک، برگه زردآلو، قیسی و گردو می شد اما هم اکنون تنها چهار قلم از خشکبار کشورمان شامل پسته، خرما، کشمش و انجیر خشک جنبه صادراتی خود را حفظ کرده است و مابقی اقلام خشکبار به دلیل افزایش جمعیت کشور جنبه خودمصرفی پیدا کرده و حجم صادارت آن بسیار کم شده است. به طور کلی در ۵۰ سال اخیر، خشکبار همواره یکی از سه کالای صادراتی کشورمان و در زمره صادرات غیرنفتی بوده است. حتی پس از پیروزی انقلاب که صادرات غیرنفتی تنوع زیادی یافت، باز هم خشکبار جایگاه خود را حفظ کرد و چهار قلم ذکر شده یعنی پسته، خرما، کشمش و انجیر خشک همچنان در صدر صادرات غیرنفتی کشورمان قرار دارند. به طور کلی در سالهای اخیر صادرات خشکبار به لحاظ ارزش در مرز یک میلیارد دلار بوده است. توجه به این موضوع دلیل قانع کننده ای برای اقدام به بسته بندی خشکبار توسط تولید کنندگان این محصولات می باشد.

     از جمله موارد اهمیت بسته بندی خشکبار خصوصا بسته بندی صادراتی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
     ارزش افزوده ایجاد می‌کند.
     به خریدار پرستیژ می‌دهد.
     گروه مورد نظر را عوض می‌کند.
     قیمت تمام شده را پایین می‌آورد.

     

     


  • تهیه و تنظیم توسط نَما نِما
    تماس : 09133025634
    انتشار مطلب در :