تبلیغات محیطی چیست؟

توضیحات:

  • به نام خدا

    تبلیغات محیطی نیز مانند تبلیغات چاپی یکی از روش های تبلیغات است که این روزها مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که تبلیغات چاپی از ابزارهایی همچون چاپ کارت ویزیت، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور و چاپ تراکت تشکیل شده است، تبلیغات محیطی نیز به بیلبوردها، تلویزیون های شهری و هر ابزاری که به صورت محیطی قابل اجرا می باشد گفته می شود. در واقع تبلیغات محیطی یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات است که در هر کسب و کاری می تواند بهترین تاثیر را داشته باشد. ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با تبلیغات محیطی و مزایای آن مطالب مهمی را برایتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

     

    تبلیغات محیطی چیست؟

    تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی در سطح شهر و فضاهای بیرونی گفته می شود که در تیررس بینندگان باشد. تبلیغاتی که روی بدنه اتوبوس ها و فضای داخلی فروشگاهها و همچنین مترو می باشد نمونه ای بارز از تبلیغات محیطی است. همچنین بیلبوردهای بزرگی که در مراکز شهر وجود دارد یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات محیطی معرفی می شود. این روزها تبلیغات محیطی همانند تبلیغات چاپی مهم است و بر روی ذهن مشتری تاثیر می گذارد. از این رو یکی از شاخص ترین شیوه های تبلیغات محسوب می شود و کارفرماهای بسیاری برای تبلیغات گسترده خود از تبلیغات محیطی بهره مند می شوند و آن را راهی برای جذب مشتری می دانند. با اینحال تبلیغات محیطی نیز همانند تبلیغات چاپی بایستی با تکنیک هایی همراه باشد تا بتواند به هدف خود برسد.

    مزایای تبلیغات محیطی

    تبلیغات محیطی مزایای بی شماری دارد. شما به راحتی می توانید از طریق تبلیغات محیطی برند خود را به عموم مردم نشان دهید و به نوعی بازاریابی نمایید. تبلیغات محیطی و استفاده از بیلبوردها در سطح شهر این امکان را به شما می دهد تا کالا و محصولات خود را با بهترین طرح معرفی کنید و نتایج بسیار خوبی را دریافت نمایید. یکی از مهمترین مزایای تبلیغات محیطی اینست که مردم به راحتی و در کمترین زمان از تولید محصول شما آگاه می شوند و به خوبی می توانید با استفاده از رنگ ها و طرح های خاص، مشتری را ترغیب به خرید نمایید.

    ابزارهای تبلیغات محیطی

    از ابزارهایی که برای تبلیغات محیطی استفاده می شود می توان به تلویزیون های شهری، بیلبوردها، استندهای نمایشگاهی، لمپوست بنر، استرابوردهای تبلیغاتی، تبلیغات بر روی پل های هوایی و عابر پیاده، دستگیره های تبلیغاتی و دیوار نویسی اشاره کرد. انتخاب هریک از ابزارهای تبلیغاتی محیطی نیز بستگی به بودجه و هدف شما از تبلیغات دارد. ممکن است در برخی از موارد با رزرو یک بیلبورد در مرکز شهر بهترین فروش را تجربه کنید و یا با تبلیغات تلویزیون های شهری بازده خوبی را دریافت نمایید. از این رو باید هوشمندانه یکی از روش های تبلیغات را انتخاب نمایید تا بتواند یک گزینه ایده آل برای شما و شرکت باشد.

    در تبلیغات محیطی، خلاقیت داشته باشید!

    خلاقیت در تبلیغات حرف اول را می زند. فرقی نمی کند قصد چاپ کاتالوگ را داشته باشید و یا رزرو یک بیلبورد در سطح شهر! آنچه مهم است خلاقیت شما در ایده و تبلیغات است. این روزها شاهد ورود محصولات جدید هستیم، حال آنچه می تواند محصول شما را از محصولات دیگر متمایز کند، خلاقیت و نوع تبلیغات شماست. اگر خلاقیتی در تبلیغات نباشد، خیلی زود مخاطب خود را از دست خواهید داد. بنابراین در هر یک از روش های تبلیغاتی خلاقیت به خرج دهید و بهترین طرح را انتخاب نمایید. تبلیغات اگر به گونه ای متفاوت و منحصر به فرد باشد می تواند نتایج مطلوبی را بر جای بگذارد و برای کسب و کار شما موثر واقع شود. درحالیکه اگر جدید و متمایز نباشد رفته رفته روی نظر مشتری تاثیر منفی خواهد گذاشت. از آنجایی که تبلیغات محیطی نقش مهمی در زیباسازی سطح شهر دارد بایستی طراحی خاصی را برای هریک از ابزارهای تبلیغات محیطی خلق کرد. از این رو سعی کنید از یک طراح و گرافیست حرفه ای بهره مند شوید و بهترین طرح را خلق کنید.

    نتیجه گیری

    تبلیغات روش های متفاوتی دارد، از تبلیغات چاپی و چاپ کارت ویزیت و چاپ کاتالوگ گرفته تا تبلیغات محیطی و استندها و بیلبوردها همگی از روش های مختلف تبلیغات محسوب می شوند که با توجه به بودجه و سلیقه مشتری قابل اجرا می باشد. از این رو می توانید یک تبلیغات منحصر به فرد را تجربه کنید و به نتیجه خوبی دست یابید.

     


  • تهیه و تنظیم توسط نَما نِما
    تماس : 09133025634
    انتشار مطلب در :