چاپ کارت ویزیت ساده ترین راه ارتباط با مشتری

توضیحات:

  • به نام خدا

    چاپ کارت ویزیت چندان هزینه ندارد ولی می تواند کسب و کارتان را متحول کند. همین کارت های کوچک اطلاعات زیادی را در اختیار مشتری قرار می دهند. این اطلاعات در واقع کلیدهایی برای ایجاد ارتباط موثر با مشتری است. شاید بسیاری از این کارت ویزیت ها هرگز به دست مشتری هدف نرسد ولی قطعا تعدادی از آنها همیشه در کیف دستی مشتری حضور دارد. مهم نیست چه کاری انجام می دهید در هر کسب و کاری که فعالیت داشته باشید حتما به یک کارت ویزیت خوب طراحی شده نیاز دارید.

    مزایای طراحی و چاپ کارت ویزیت

    کارت ویزیت نقش مهمی در ارتقا کسب و کارتان دارد و می تواند به سادگی مشتری را به سمت تان هدایت کند. ایجاد ارتباط با مشتری تنها یکی از مزایایی است که با طراحی کارت ویزیت نصیب کارهای تجاری می شود. شاید مهم مزیت چاپ یک کارت ویزیت حرفه ای این باشد که اعتبار کسب و کارتان بیشتر می شود. این یک واقعیت است که همه برندهای معروف و کسب و کارهای موفق حتما هدایای تبلیغاتی و یا تراکت تبلیغاتی ، سر رسید و حتما کارت ویزیت هم چاپ می کنند.

    کارت ویزیت اعتبار کسب و کارتان است و حاوی اطلاعات مهمی از نحوه ارتباط مشتری با شماست پس باید در حد و اندازه برندتان باشد. به همین علت رعایت 3 نکته مهم در چاپ کارت ویزیت اهمیت دارد:

     

    الف- طراحی کارت ویزیت

    بر خلاف بروشورها فضای زیادی روی کارت ویزیت وجود ندارد بنابراین باید از هر نقطه کوچکی روی کارت به بهترین شکلی استفاده شود. بسیاری از کارت ها روی زمینه سفید چاپ می شوند تا توضیحات روی کارت ویزیت راحت تر خوانده شود. از نظر اصولی این می تواند ایده خوبی باشد ولی از جادوی رنگ ها غافل نشوید انتخاب زمینه های رنگی متناسب با رنگ سازمانی اثرگذاری کارت ویزیت را چند برابر می کند.

    ب- جنس چاپ کارت ویزیت

    از دید اعتباری که با چاپ کارت ویزیت به دست می آورید نگاه کنید. آیا کاغذهای بی کیفیت و کم ضخامت می تواند انتخاب خوبی برای برندتان باشد؟ واقعیت اینجاست که مشتری ها از روی کارت ویزیت توانایی و تخصص شرکت ها را اعتبار سنجی می کنند. به نظر می رسد آمار کارت ویزیت هایی که روانه سطل زباله می شوند بستگی به جنس کاغذ داشته باشد. انواع متریال سلفون مات و براق، گلاسه، لمینت مات و براق، کتان و …. در طراحی و چاپ کارت ویزیت مورد استفاده قرار می گیرد. با کمی خلاقیت می توانید به سادگی با مشتری هدف ارتباط برقرار کنید. متفاوت ها همیشه دیده می شوند.

    ج- ابعاد کارت ویزیت

    آیا تصور می کنید همه کارت های ویزیت به شکل مستطیل طراحی می شوند؟ ابعاد و اندازه کارت ویزیت همیشه یکسان نیست و با توجه به سفارش تنظیم می شود. بسیاری از شرکت ها تمایل دارند بر اساس خدماتی که ارائه می دهند طرح های روی کارت و ابعاد آن را تغییر دهند. برای مثال طراحی کارت ویزیت به شکل دایره برای تبلیغ فروشگاه فروش لاستیک ایده آل است. حتما کارت ویزیت های فروشگاه های لوازم آکواریوم را دیده اید! این کارت ها اغلب به شکل ماهی طراحی شده اند و روی کارت هم شماره تلفن و آدرس و اطلاعات ضروری درج شده است.

     


  • تهیه و تنظیم توسط نَما نِما
    تماس : 09133025634
    انتشار مطلب در :