افزایش فروش با طراحی بروشور تبلیغاتی

توضیحات:

  • به نام خدا

    استفاده از صنعت چاپ در تبلیغات محدود به متریال خاصی نیست. به مدد دستگاه های پیشرفته می توان روی اشیا مختلف ار طراحی و چاپ استفاده کرد. این روزها چاپ به نوعی مهم ترین ابزار تبلیغاتی روز دنیا نیز می باشد که هر روز گستره آن وسیع تر می شود. برشور نمونه بارز استفاده ابزاری از چاپ در تبلیغات فراگیر است. با طراحی بروشور تبلیغاتی می توان توضیحات کاملی را در اختیار مخاطب قرار داد.

    Brochure یک ابزار بازاریابی و فروش بیشتر محصولات نیز می تواند تلقی شود. جزئیات بیشتری از طریق بروشورهای تبلیغاتی در مورد نوع کسب و کار و یا طرز استفاده از محصولات در اختیار مخاطبین قرار می گیرد. به طور خلاصه بروشورها در صورتی که به شکل حرفه ای طراحی شوند در جذب مخاطبین و تبدیل آن به مشتری نقش مهمی دارند. اما بروشور خوب چه ویژگی هایی دارد؟آیا همه بروشورها توانایی جلب توجه مشتریان را دارند؟

    در طراحی بروشور تبلیغاتی خلاقیت حرف اول را می زند. قبل از چاپ بروشور باید در مورد مخاطبین بروشور و علایق و سلایق آنان بررسی کنید. در این صورت می دانید چه نوع اطلاعاتی را از این طریق به مخاطب انتقال دهید. برخی عوامل روی طراحی بروشور تاثیر بیشتری دارند از جمله :

     

    طراحی بروشور تبلیغاتی با فونت مناسب

    از لحاظ انتخاب فونت مناسب دقت داشته باشید که اندازه فونت در حدی باشد که مخاطب به راحتی قادر به خواندن محتویات چاپ شده باشد. فونت های خیلی کوچک مناسب بروشور نیستند. به کارگیری فونت های بسیار بزرگتر نیز انتخاب معقولی نیست. فونت های بزرگ مناسب تراکت های تبلیغاتی هستند. برای جذابیت بیشتر اندازه فونت را تغییر ندهید بلکه روی سایه روشن کار کنید.

    تناسب طراحی بروشور با زمینه کاری

    این مهم ترین رکن در تاثیرگذاری بروشور است. در نظر داشته باشید که هدف از چاپ بروشور، انجام تبلیغات موثر است. در صورتی که بروشور با نوع کسب و کارتان در ارتباط نیست نمی توان انتظار کارایی خوبی از آن داشت. شیوه تا شدن بروشور، هدایای تبلیغاتی همراه با بروشور و …. همگی باید در راستای حرفه مورد نظر باشد. تصاویر گرافیکی، طراحی های سه بعدی، متن و هر چیز دیگری که برای طراحی بروشور استفاده می شود به عنوان یک ابزار تبلیغاتی می تواند کسب و کارتان را معرفی کند.

     

    جادوی رنگ ها در طراحی بروشور تبلیغاتی

    رنگ ها احساس را منتقل می کنند برای جلب توجه مخاطب از دریچه چشم ها وارد شوید. با رنگ ها ارتباطی قوی بین مشتریان و محصولات برقرار کنید. استفاده از تصاویر جذاب و خیره کننده به اندازه رنگ پس زمینه موثر است. برای جذابیت بیشتر و ایجاد جلوه های بصری موثر از تصاویر با کیفیت و رزولوشن بالا استفاده کنید. دقت داشته باشید که سیاه و سفید چشمگیرترین رنگ های تبلیغاتی هستند به شرط اینکه درست و به موقع استفاده شوند.

    در انتخاب رنگ پس زمینه یک نکته را در نظر بگیرید. رنگ قالب بروشور نباید مانع دیده شدن لوگوی شرکت شود. همانقدر که رنگ ها جادو می کنند در صورت استفاده نامناسب، تاثیر منفی بر ذهن مخاطب دارند پس در استفاده از رنگ ها وسواس بیشتری نشان دهید.


  • تهیه و تنظیم توسط نَما نِما
    تماس : 09133025634
    انتشار مطلب در :