چند روش چاپی برای جلب مشتری
توضیحات:
-
به نام خدا
این روزها چیزی که ما را با خودش درگیر کرده است، تبلیغات عمومی و خصوصی است که در زمانی که پای خود را به بیرون از منزل می گذاریم با انواع و اقسام تبلیغات مواجه می شویم! ممکن است در مسیر خود چند کارت ویزیت دریافت کنید و یا تراکت تبلیغاتی! اگر هم به قصد خرید یک محصول به یک فروشگاه بروید، قطعا کاتالوگ و بروشور را هم خواهید دید! حال فرقی نمی کند کدام تبلیغات را دریافت کرده اید، منتها بایستی بدانید کدامیک از آنها توانسته نظر شما را به خودش جلب کند! در حقیقت امروزه روش های متنوع و زیادی برای تبلیغات در نظر گرفته شده است که می خواهیم در این مطلب به صورت کامل به آن بپردازیم و چند روش چاپی که می تواند بهترین تاثیر را برای شما داشته باشد برایتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.
چاپ کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت اولین کاری است که با راه اندازی کسب و کارتان بایستی به آن بپردازید! در واقع اولین تبلیغات بهینه و کاربردی است که یکی از ضروری ترین آیتم های بازاریابی محسوب می شود و باید آن را در نظر بگیرید. کارت ویزیت ارتباط شما با مشتری را به روشی درست و رسمی برقرار کرده و اگر از یک طرح خوب و خاصی برخوردار باشد می تواند جلوه ی بصری فوق العاده ای برای مشتری ایجاد کند. از این رو طراحی و چاپ کارت ویزیت به عنوان یکی از روش های تبلیغاتی پرکاربرد شناخته شده است. همچنین لازم است بدانید: کارت ویزیت بسیار مقرون به صرفه است و برای تمامی افراد قابل اجرا می باشد. بنابراین می توانید بهترین کارت ویزیت را برای شرکت خودتان طراحی و چاپ کنید.
اگر صاحب یک فروشگاه لوازم خانگی هستید و می خواهید محصولات داخل فروشگاه را از لحاظ جنس، ویژگی ها و مشخصات فیزیکی و همچنین آیتم هایی که به عنوان امتیاز محصولاتتان در نظر گرفته شده است را به مشتریانتان منتقل کنید و نمی دانید چه روشی برای چنین تبلیغی موثر است، می توانیم شما را با چاپ کاتالوگ آشنا کنیم. کاتالوگ بهترین روش برای معرفی کامل و دقیق محصولات است. می توانید تصاویر با کیفیت از کالاها و همچنین اطلاعات دقیق از آنها را درون کاتالوگ درج کنید و بهترین نتیجه را داشته باشید. جالب است بدانید: چاپ کاتالوگ فوری هم در چاپخانه نما نما انجام می شود که می توانید از این مزایا هم استفاده کرده و در زمانی بسیار کوتاه کاتالوگ خود را دریافت نمایید. از مزایای چاپ کاتالوگ اینست که ماندگاری بالایی دارد و در دسترس همه قرار گرفته و بهترین منبع برای کمک به مشتری در هنگام خرید محصولات است. اینگونه می توانید هم محصولات خود را بفروشید و هم تبلیغات موثری انجام دهید.
چاپ بروشور
این روش هم این روزها به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. بروشور برای تمام کسب و کارهایی که در زمینه تولید محصولات فعالیت دارند، مناسب است. به عنوان مثال ممکن است تولید کننده محصولات آرایش و بهداشتی باشید و بخواهید محصول جدید خود را به مشتریانتان معرفی کنید، قطعا بروشور برای اینگونه معرفیها یک گزینه ایده آل و مناسب است. چاپ بروشور بسیار کم هزینه و پرکاربرد می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید. همچنین باید بدانید چاپ بروشور را بایستی در تیتراژهای بالا انجام دهید، چرا که با هزینه مناسبی که دارد برایتان گران تمام نشده و می تواند تعداد کثیری از مشتریان را پوشش دهید.
چاپ تراکت
تراکت هم می تواند به عنوان یک گزینه مناسب باشد. تراکت یکی از تبلیغات چاپی مدرن و پرکاربرد است که امروزه به صورت وسیعی توسط کارفرما مورد استفاده قرار می گیرد. غالبا سایز استانداردی برای طراحی و چاپ تراکت درنظر نمیگیرند، منتها اصولا تراکت ها را در سایزهای A4و A5 چاپ می کنند و فرم معمول آنها در نظر گرفته می شود که می توانید شما هم سایز دلخواه خود را به چاپخانه اعلام کنید.
کارهای چاپی خود را توسط کدام چاپخانه انجام دهیم؟
چاپخانه نقش مهمی در نوع کارهای چاپی دارد. برای اینکه بتوانید بهترین کارهای چاپی را برای مشتریان خودتان آماده کنید، باید چاپخانه مناسب و کاردانی را انتخاب نمایید. چاپخانه ما با سالها تجربه، توانسته رتبه خوبی را در میان دیگر رقبا به خودش اختصاص دهد. از این رو می توانید تمامی تبلیغات چاپ و چاپ فوری خود را به این چاپخانه بسپارید.