نَما نِما با تلاش در جهت افزایش کیفیت خدمات همهجانبه خود با الگو قراردادن سیستم مدیریت کیفیت براساس الزامات ISO 9001:2008 در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان گام برداشتهاست. از این رو توجه تمامی همکاران را به اصول اساسی و مقاصد ذیل جلب نموده تا با مشارکت موثر یکایک اعضای خانواده نَما نِما بتوانیم به استانداردهای جدیدی در صنعت تبلیغات دست یابیم. . – از تمامی اندوخته های علمی ، فنی و اخلاقی خود در جهت ارتقاء سطح کیفی کلیه خدمات قابل ارائه استفاده می نمائیم. – تعهد ، مسئولیت پذیری ، وفاداری، رشد پایدار و خلاقیت پنج اصل بارز همکاران ما در نَما نِما می باشد. – درک صحیح دغدغههای مشتریان، ارائه راهکارهای اثربخش ، همراهی و اهتمام بر حصول نتیجه در بستر تعامل صادقانه مهمترین اصل سازمانی نَما نِما میباشد. – برجسته ساختن مشتریان نَما نِما در بازار ، ضمن کسب رضایت مشتریان عالیترین ارزش را برای نَما نِما خلق میکند، با تکیه بر این اصل ما در تلاشیم با ارتقاء سطح کیفی و بهبود مستمر ارائه خدمات ، در جهت افزایش سودآوری و ارتقاء سهم بازار گام برداریم. – منابع انسانی کارآمد و آموزشدیده پشتوانه ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان میباشد، لذا توسعه منابع انسانی و ارتقاء استانداردهای مهارتهای شغلی با هدف افزایش بهرهوری و بهبود خدمات از اهداف اساسی آژانس تبلیغاتی نَما نِما است. – پویایی، آموزش هدفمند و مداوم در جهت افزایش توانمندی خانواده ی نَما نِما یکی از اصولی است که به آن پایبندیم. – ما در کلیه فعالیتهای خود دستیابی به نتایج متوازن برای کلیه ذینفعان شامل همکاران، مشتریان، سهامداران، تأمینکنندگان و جامعه را مدنظر داریم. – علاوهبر رعایت هنجارها و الزامات فرهنگی و اجتماعی در ارائه کلیه آثار خود، ارتقاء سطح فرهنگ اطلاعرسانی مناسب را مدنظر قرار می دهیم. – سلامت جامعه و رعایت کلیه الزامات زیست محیطی با نگرش حذف هرگونه آلودگی در زنجیره تحقق خدمات، از اصول بنیادین نَما نِما است. -برای بهبود سطح کیفی خدمات در آژانس از تخصیص مناسب منابع مالی و زیرساختی دریغ نمی نمائیم. -نَما نِما در نظر دارد با ارتقاء سطح کیفی خدمات و نتیجهگیری اثربخش مشتریان به عنوان یک برند ارزشمند در بازار ایران و بینالمللی شناخته شود بهطوری که حضور نَما نِما بعنوان مشاور برای مشتریان ارزش افزوده مادی و معنوی بهمراه داشته باشد.