چاپ کارت پستال

توضیحات:

  • به نام خدا

    چاپ کارت پستال امروزه به صورت دولطی انجام می شود و با پیشرفتهای صنعت چاپ هر روز با تنوع بیشتری همراه می گردد. چاپ کارت پستال یا مناسبتی بوده و بر اساس مناسبت ها و مخاطب، پیام و تصویر انتخاب و چاپ می شود. و یا پژوهشی می باشد، که در حوزه هایی مانند گردشگری تاریخ و جغرافیا و سیاست و .. کاربرد دارد.

     

    چاپ کارت پستال در قرن 19 میلادی، کارت پستال چند ساله را محبوب خاص و عام کرد. کارت پستالی که تا آن زمان آرام و بی صدا رشد می کرد و در دستان ثروتمندان می چرخید، به یک باره پیام رسان شادی ها و نقل مجلس هر محفلی شد. کارت پستال های اولیه؛ کاغذی دو رو بودند که، در یک طرف طرحی زده می شد و سمت دیگر فضای خالی در اختیار فرستنده قرار می گرفت، تا هر آنچه که می خواهد بر زبان بیاورد با قلم بنویسد، و اثر کلام خود را در نزد گیرنده جاویدان سازد.

    صنعت چاپ کارت پستال با کارت پستال چنان کرد که بدون نیاز به پاکت، هر کجا که می خواست با یک تمبر می تازید. اعتبار کارت پستال، او را از دوست قدیمی خود کارت تبریک پرکاربردتر و معروف تر کرد. به گونه ای که رساندن پیام تبریک تنها یکی از هنرهای او شد. کارت پستال ما دیگر از هر انگشتش هنری می بارد. دیگر تنها، یکه تاز به تصویر کشیدن طبیعت زیبا و زنده نیست، او توانسته در سیاست وارد شود و با یک تصویر و یک جمله کوتاه، سیاستمداران را به چالش بکشد. وارد عرصه هنر شده و تابلوهای نقاشی روی بوم را به نبرد می طلبد. وارد جغرافیا شده و منظره های بکر و دوردست را برای تماشای همگان در دسترس قرار می دهد. چاپ کارت پستال او را وارد عرصه مبارزه با پورتره کرده و تصاویر زیبارویان را برای عشاق زنده نگه می دارد. قاصد تاریخ شده و هرکجایی را که بشر آباد کرده و یا تخریب، به گوش همگان می رساند. کارت پستال بلند پرواز، توانسته به هر میدانی که دلش بخواهد نفوذ کند. موزه ها تسلیم شده اند. صنعت گردشگری از او کمک می جوید. عرصه کسب و کار نتوانسته با این کوچک پر جنب و جوش بیگانه باشد. سالانه شرکت های بسیاری اقدام به چاپ کارت پستال می کنند، لوگو و نام و شعار تبلیغاتی خودشان را به واسطه او به گوش مشتریان در سراسر دنیا می رسانند. اکنون سالانه میلیون ها کارت پستال رنگارنگ در شب های عید و سال نو همراه با هدایای کوچک و بزرگ به درب منزل افراد فرستاده می شوند، تا لبخندی بر لب آنها نشسته و یاد فرستنده را در قلب آنها زنده نگه دارد. صاحبان کسب و کار هنگام تهیه سبدی از محصولات چاپی برای تبلیغ، به تقویم نگاه می کنند و برای هر مراسمی کارت پستالی سفارش می دهند. آنها می دانند این زیبای کوچک چگونه ارتباط آنها را با مشتریان حفظ می کند. قدرت او در آماده سازی ذهنیت مشتری برای قبول هدایای تبلیغاتی بر همگان روشن است.

    هر گرداننده شهری، در حتی شهرهای نوپا و کوچک می داند بدون جذب بازدید کننده، نخواهد توانست به شهرش رونق دهد. آنجاست که گردانندگان هوشمند و زیرک، می دانند چگونه گوشه گوشه شهر را با چاپ کارت پستال به تصویر کشند؛ تا با بننده حرف بزند و او را مهمان آن شهر کند. چشم انسان همیشه شیفته زیبایی و روح زندگی می شود. چشم انسان هر تصویری را چه انسان و چه طبیعت و چه سازه ای بارها و بارها ببیند و آن تصویر خاص طراحی شده باشد، در خاطرش نقش می بندد. شاید راز ماندگاری کارت پستال همین باشد.

    گاهی چاپ کارت پستال ها به گونه ای است که؛ چون شهرزاد قصه گو عمل می کند. داستان یک ملت را برای بیننده روایت می کند، از ابتدا تا کنون. روایت آدم هاست که چه کرده اند، روایت فرهنگ هاست که چگونه زاده شده اند، و چه ها از سرگذرانده اند تا بدینجا رسیده اند. شهرزاد قصه گو از شکستها و جنگها سخن می گوید، و با به تصویر کشیدن اندوه ها خون گریه می کند. بیینده سوار بر بال تصاویر، طول تاریخ را طی می کند با اشکی اشک می ریزد، و با لبخندی دل شاد می شود. این قصه گویی با چاپ کارت پستال به کمک کتاب های تاریخ و جغرافیا می آید. چشم دیده بان دل است و با تک تک رنگ های روی کارت پستال که از عمق جان طراح آن برخواسته، ارتباط برقرار می کند. و این گونه است که کارت پستال های مشابه و یکسان، در درون آلبوم آدم هایی با زبان و فرهنگ ها و عقاید مختلف، قرار می گیرد و حفاظت می شود. و این آدمها بدون اینکه خود بدانند؛ با هزاران انسان در طول زمان ها و در مکان های مختلف گره می خورند. و هدف چاپ کارت پستال محقق می شود و سرنوشتش با ماندگار شدن رقم می خورد.

    مراجل چاپ کارت پستال

    شما به طور معمول به دو منظور سراغ چاپ کارت پستال می روید و هزینه آن را تقبل می کنید؛ یا مناسبتی در راه است؛ جهت تبریک و ابراز علاقه، تشویق و یا همدردی اقدام می نمایید. یا پژوهشی است؛ برای معرفی شخصی و یا شناساندن مکانی، واقعه ای و یا ترویج سنتی و باوری اقدام به این کار می کنید. موردهای مناسبتی همانطور که گفته شد، کاملا احساسیست و تصاویر و پیام ها در این راستا عمل می کنند. و معمولا طرح های آماده می توانند کار شما را با هزینه مناسبی راه بیندازند. بسته به مخاطب و مناسبتی که به خاطر آن چاپ کارت پستال انجام می شود، تصاویر و پیام انتخاب می شود. گاه طبیعت بر روی کارت پستال نقش می بندد. گاه تصویر انسان و یا موجود زنده ای و گاه نشانی و نمادی از آن مناسبت. در این حوزه خلاقیت های بسیاری صورت گرفته است. چاپ کارت پستال موزیکال و سه بعدی، تزیین کردن، همگی در راستای تنوع بخشیدن به کارت پستال ها و زنده نگه داشتن این روش ابراز احساسات دیرینه است. این کارت پستال ها که اکثرا دو لطی هستند و تا می شوند، معمولا در پاکتهایی از لحاظ ظاهر و ابعاد متناسب با خود کارت قرار داده می شوند. برای چاپ کارت پستال معمولا از کاغذ گلاسه و مقواهای فانتزی استفاده می شود. و سلفون و طلاکوب و... از جمله کارهایی است که برای زیبایی آن به عنوان خدمات تکمیلی در چاپ کارت پستال استفاده می گردد.

    کارت پستال در کاربرد مناسبتی، در حوزه تجاری سبب گره زدن احساسات صاحبان کسب و کار با احساسات مشتریان می شود و در خاطر مخاطب حک می گردد که، در بهترین و بدترین لحظات زندگیتان ما با شماییم. ما شما را تنها برای فروش بیشتر کالا و خدمتمان نمی خواهیم، ما دوست شما هستیم. مشتری دوست از مشتری غریبه وفادارتر است.

    کارت پستال پژوهشی، به طور تخصصی تری در خدمت کسب وکار درامده و رسالت تبلیغی را گردن گرفته است. فستیوال و نمایشگاهی را تبلیغ می کند، و مکان تاریخی را میشناساند، و سنتی دیرینه ای را حفظ میکند، و لوگو شما در گوشه ای از این تصویر باید به مشارکت شما و محصول و خدماتتان اشاره نماید. تلفیق هنر با تجارت.

    هزینه چاپ کارت پستال

    برای براورد هزینهای که برای چاپ کارت پستال خواهید کرد؛ باید به نوع کاغذ و گرماژ آن، چاپ، رنگ، طرح آماده یا سفارشی، کارهای تکمیلی چاپ، توجه کنید. و سراغ موسسه ای بروید که، این خدمات را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ارائه می دهد.

     


  • تهیه و تنظیم توسط نَما نِما
    تماس : 09133025634
    انتشار مطلب در :