22 اصل در طراحی کارت ویزیت

توضیحات:

  • به نام خدا

    برای اغلب کارشناسان حوزه حوزه چاپ کارت ویزیت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.اگر بخواهیم یک کار خوب را ارزیابی کنیم باید این طور بیان کرد طراحی کردن و ایده پردازی در خصوص نوع کسب و کار یک شخص که به تجارت در حوزه خاصی مشغول بوده و بیان مفهومی نوع خدمات وی . کارت ویزیت خوب باید در حالتی استاندارد طراحی گردیده باشد تا بتواند باعث جلب توجه افراد شده و آنان را تحریک به تماس گرفتن با خدمات دهنده و منجر به خرید محصول کند همینطور باید گفت نباید به عنوان گزینه ای برای صرفا معرفی اشخاص مد نظر قرار بگیرد بلکه به عنوان مسیری جهت برقراری ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار بگیرد. در عصر حاضر کارت ویزیت از جمله روش های تبلیغ و به نوعی ایستگاه تبلیغاتی و سکوی معرفی اولیه در مورد صاحبان مشاغل و خدماتی که انجام می دهند می باشد. اگر طراحی نتواند به نحو مناسب به گرفتن مشتری منجر شود و اهداف ارائه دهنده خدمات را به شکلی مناسب بین مشتریان معرفی کند می توان اینطور نتیجه گرفت که اصول طراحی به خوبی اعمال نشده است.

     

    تصور اشتباه در کارت ویزیت

    اکثر افراد تصور اشتباهی در خصوص تبلیغات دارند و فکر میکنند مرحله نهایی دریافت مشتری است در صورتی که باید گفت مرحله آغازین محسوب می شود.باید گفت شیوه ای با کیفیت در تبلیغات فروش است؛ این نوع ایده تبلیغات در میان افرادی مرسوم است که به سابقه ای مناسب در شغل خود دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و نیاز به معرفی دارند.کارت ویزیت یکی از روش های تبلیغ و به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما و کاری که انجام می دهید می باشد. اگر کارت ویزیت نتوانست به مقاصد و اهداف شما در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی و شناساندن شما جامه عمل بپوشاند، این ثابت می کند که کارت ویزیت شما در سطح مناسبی برای تاثیر گذاری نبوده است. اکثر افراد فکر می کنند

    موثر بودن روش تبلیغات

    کارت ویزیت روش موثر تبلیغات فروش است؛ این نوع تفکر در میان افرادی رایج است که به تازگی وارد عرصه تجارت شده اند. ایده کلی در مورد فلسفه کارت ویزیت این است که یک کارت ویزیت به قدری از یک طراحی خوب برخوردار باشد که با قرار گرفتن روی میز نظر هر بیننده را به خود جلب کرده و حرفه ای بودن طرح آن نیز باعث شود تا این حس در بیننده ایجاد شود که با یک مجموعه کاملا حرفه ای طرف است، بنابراین سعی می کند خرید خود را از این کمپانی خاص انجام دهد. کارت های ویزیت از ابزارهای موثر و مفید هستند که تاثیر آنها اثبات شده است. داشتن یک کارت ویزیت خوب با طراحی منحصر به فرد و چشم گیر این امکان را برای مشتریان و مصرف کنندگان فراهم می کند تا خرید خود را به آسانی و با طیب خاطر انجام دهید.

    در ادامه یکسری نکات مهم در طراحی کارت ویزیت بیان می شود

    • تصویر باید کار و محصول را به مشتری نمایش دهد
    • کارت ویزیت باید جذابیت بصری لازم جهت جذب مشتری را داشته باشد
    • در طراحی کارت ویزیت باید تنوع رنگ رعایت شود.
    • از تصاویری که باعث برانگیخته شدن احساسات مشتری شود باید بیشتر استفاده شود.
    • سعی شود از کارت هایی که مواد اولیه آن پلاتیکی نیستند استفاده شود
    • در طراحی کارت ویزیت سعی شود کارت هایی که رنگ بیشتری دارد و اشعال غیر معمول دارد استفاده گردد

    عوامل جذب مشتری در تبلیغات کارتی

    • کارت ویزیت در اندازه های مختلف طراحی شود
    • کارت ویزیت به حالتی طراحی شود که صرفا محصولی که قصد فروش آن را دارید به نمایش بگذارد.
    • کارت ویزیت در حالت عمودی بیشتر جلب توجه خواهد کرد
    • کارت ویزیت در حالت دو لت و سه لت مانند یک کاتالوگ کارایی دارد.
    • کارت ویزیت با مدل های متنوع طراحی کنید. با این متد مشتریان در گنجینه کارت ویزیت تعد بیشتری از نمونه کارهای شما خواهد داشت.
    • می توانید در کارت ویزیت از علایم هنری نیز استفاده کنید با این کار ذوق خود را به مشتری نشان می دهید.
    • یقیین حاصل کنید کارت ویزیت طراحی شده توسط شما از متد ها و طرق لازم جهت برقراری ارتباط موثر با مشتری برخوردار است، به عنوان نمونه اسم شرکت، آدرس، شماره تماس، فکس، آدرس سایت و همینطور آدرس ایمیل. فراموش نشود .ذکر شدن نام خود شما به میزان نام شرکت در کارت ویزیت اهمیت دارد.
    • در کارت ویزیت مطئن شوید هزینه لازم را انجام داده اید. با مقداری پول بیشتر دادن جهت پرینت کارت ویزیت بعدا این امکان هست درآمد بالاتری کسب کنید. با داشتن یک کارت ویزیت خوب با تعداد بالا تعداد مشتریانی که با شما برایس فارش ارتباط برقرار می کنند نیز زیاد شده، در نتیجه میزان فروش محصول شما نیز افزایش پیدا می کند.

    ارائه اطلاعات کامل در تبلیغات

    • داشتن دو کارت همزمان و مختلف می تواند مقدار گرفتن سفارش محصول شما را تا حد بسیار زیادی بالا می برد.
    • مطمئن شوید کارت ویزیت طراحی شده به میزان کافی محصول و کار شما را بیان می کند و گنگ نیست
    • تلاش شود به طور کلی اطلاعات کار خلاصه و در یک سطر قابل فهم و دیدن باشد و از نوشتن متن های بلند دوری شود. یادتان باشد کارت ویزیت با برشور یا تراکت تبلیغاتی تفاوتی اساسی داشته پس هرچه کوتاه تر و خلاصه تر باشد برای مخاطب قابل لمس تر است
    • متنی گزینش نشود که برای مشتری ابهام در انتخاب ایجاد کند چون موجب کاهش مشتریان در امور چاپی خواهد شد.
    • در کارت ویزیت اطلاعات جدید آدرس و اطلاعات تماس را وارد کنید زیرا موجب ایجاد تفکر منفی در ذهن مشتری شده و او شما را یک فرد غیر حرفه ای و اماتور می شناسد.
    • در کارت ویزیت سعی شود از علائم و اختصارات مرتبط با کار استفاده گردد اغلب افراد آماتور نمی دانند از چه علائمی استفاده شود که باعث ناکار آمدی کارت ویزیت آنها خواهد شد.
    • روی دوم کارت ویزیت باید حاوی موارد قابل دیدن مهم در خصوص حوزه کاری و سرویس دهی باشد. این موجب می شود مردم شما را بهتر و زودتر به یاد آورند.
    • اگر این احتمال را می دهید در طی یک سال کاری فراتر از هزار عدد کارت به مشتریان نمی دهید یقیین داشته باشید در حوزه تبلیغات با شکست مواجه می شوید.

    در پایان باید گفت در طراحی کارت ویزیت نکات مهمی وجود ارد که اگر به آن ها دقت شود می تواند در بهبود کسب و کار کمک شایانی بکند

     


  • تهیه و تنظیم توسط نَما نِما
    تماس : 09133025634
    انتشار مطلب در :