اهمیت هدایایی تبلیغاتی در برندینگ

توضیحات:

  • به نام خدا

    هدایای تبلیغاتی در برندینگ تنها یک ابزار ساده نیستند. بسیاری از شرکت ها و موسسات بین المللی توانسته اند با استفاده از هدایای تبلیغاتی به ذهن و فکر مشتری نفوذ کنند. رسم زیبای هدیه دادن از دیرباز به منظور ایجاد دوستی و مودت در بین افراد مرسوم بوده است. همین امر دستمایه کسب سرمایه های کلان توسط تولید کنندگان جهانی شده است. برندسازی از طریق هدایای تبلیغاتی چند سالی است که در داخل کشور نیز به سبک و سیاق متفاوتی شروع شده است. سر رسیدهای تبلیغاتی نوروزی، کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی برخی از این نمونه های موفق هستند. سوال اینجاست که چرا برندسازی از طریق هدیه دادن به نفع شرکت هاست؟

    هدایای تبلیغاتی در برندینگ و صرفه اقتصادی

    هدایای تبلیغاتی رایگان در اختیار مخاطب هدف قرار می گیرد. مبلغی که برای این کار هزینه شده در مقایسه با سایر شیوه های تبلغاتی بسیار مقرون به صرفه تر است. در نظر بگیرید برای تولید یک آگهی تبلیغاتی تلویزیون چند صد میلیون هزینه می شود اما یک هدیه تبلیغاتی کوچک تاثیری به مراتب بیشتر دارد. در نظر بگیرید یک ست اداری با نام و لوگوی شرکت که به مدیران شرکت های دیگر هدیه داده می شود چقدر در روابط کاری و پیشرفت کسب و کارتان موثر است. از طرفی این هدیه دقیق به مخاطب خاص اهدا شده و کارایی بیشتری دارد.

     

    ماندگاری هدایای تبلیغاتی در برندینگ

    چنانچه هدیه تبلیغاتی هدفمند و با هوشمندی انتخاب شود، هرگز دور انداخته نمی شود. برای مثال یک سررسید حداقل یک سال مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از شرکت های تولیدی یا خدماتی ، هدایای کوچک تبلیغاتی را در سطح نمایشگاه ها پخش می کنند. بسیاری از بازدیدکنندگان این هدایا را به یادگار برای مدتی طولانی نگه می دارند. این پایدارترین نوع برندینگ در کوتاه ترین زمان است که با هزینه ای بسیار اندک انجام شده است. تیزهای تبلیغاتی تلویزیونی با صرف هزینه هنگفت باید مدام پخش شوند در غیر این صورت به سرعت از ذهن مخاطب پاک می شوند. اما یک جاسوئیچی با آرم شرکت می تواند سالهای زیادی مورد استفاده باشد. با هدایای تبلیغاتی می توان مستقیما با مشتری در ارتباط بود و این یعنی موفقیت در کسب و کار.

     

    کارآمد بودن هدایای تبلیغاتی

    تغییرات زیادی در صنعت تولید هدایای تبلیغاتی صورت گرفته است و این به دلیل کارآمد بودن شیوه تبلیغاتی است. از خودکار و دفترچه یادداشت تبلیغاتی که در بین دانش اموزان پخش می شود گرفته تا هدایای گرانقیمت تری نظیر لوازم جانبی موبایل همگی کاربرد وسیعی دارند. ماگ نمونه ای از این دست است همه افراد حداقل به یک لیوان یا فنجان نیاز دارند. تولید هدایای تبلیغاتی کاربردی به مراتب ارزشمندتر از چاپ تراکت های تبلیغاتی است. برای اینکه نام تجاری شرکت را در سطح وسیع مطرح کنید از هدایای تیلغاتی کاربردی و مورد استفاده عمومی استفاده کنید. برندینگ کاری دشوار و زمان بر است این حرفه تکنینک های خاص خود را دارد. هدیه تبلیغاتی همیشه همپای برندینگ به کار رفته است.

    برای اثر بخشی بیشتر هدیه باید تولید کالاهایی کاربردی، در راس برنامه ریزی ها قرار گیرد. هر چه جامعه آماری استفاده کننده از هدیه، طیف وسیع تری باشند احتمال موفقیت برند بیشتر است. هدف اینست که با صرف هزینه ای اندک بیشترین استفاده تبلیغاتی از کالای اهدایی نصیب صاحبان مشاغل شود. برندینگ مرهون صنعت چاپ است. برای اینکه هدیه قدرت تاثیرگذاری داشته باشد باید پیامی را انتقال دهد. برای چاپ روی هدایای تبلیغاتی نوروزی از همین حالا اقدام کنید.

     


  • تهیه و تنظیم توسط نَما نِما
    تماس : 09133025634
    انتشار مطلب در :