افزایش قیمت کاغذ

توضیحات:

  • به گزارش نما نما به نقل از نما نما، عباس قبادی در جلسه ستاد تنظیم بازار، گفت: آمار ارائه شده در جلسه امروز درباره تولید مواد پروتئینی و لبنی حکایت از ثبات نسبی تولید و عرضه این مواد در بازار دارد.

    کاغذ گران شد، وارداتش تسهیل می‌شود

    وی همچنین از افزایش قیمت کاغذ در هفته‌های گذشته خبر داد و گفت که واردات این کالا تسهیل خواهد شد و در این زمینه اقداماتی از سوی بانک مرکزی برای تسهیل واردات مواد اولیه تولید کاغذ و خود محصول نهایی انجام شده است.

    دبیرستاد تنظیم بازار با اشاره به تصمیماتی که برای تامین کالا‌های مورد نیاز شب عید از جمله آجیل، خشکبار، شیرینی، کیف و کفش و پوشاک اتخاذ شده نیز گفت: مقرر شد تا در جلسه هفته آینده ستاد تنظیم بازار رئیس اتاق اصناف به ارائه آخرین اقدامات برای تامین و توزیع کالا‌های مورد نیاز شب عید بپردازد.

    تامین ارز مورد نیاز واردات کالا‌های اساسی ۳ ماه اول ۱۴۰۰

    به گفته این مقام مسئول تمام ارز مورد نیاز کالا‌های اساسی در سال ۱۳۹۹ از سوی بانک مرکزی تامین شده و همچنین اعلام شده که می‌توان کالا‌های مورد نیاز سه ماهه اول سال بعد نیز خریداری شود و ارز مورد نیاز آن تامین است.

    بالغ بر هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالا در بنادر کشور یعنی گمرکات و روی کشتی‌ها وجود دارد که چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تن از آن شامل کالا‌های اساسی است.


  • تهیه و تنظیم توسط نَما نِما
    تماس : 09133025634
    انتشار خبر در :