اچ پی در کره مریخ خانه می سازد

توضیحات:

  • شرکت HP در دانشگاه اوتدسک اعلام کرد که چاپگرهای خود را با مدل HP PageWide XL که خروجی آن با ۷۰% سرعت بیشتر نسبت به چاپگرهای قبلی کار می­کند را ارائه نموده است و به شرکت­ها این اجازه می ­دهد تا میزان AEC را افزایش داده و تجارت خود به سمت کاربردهای رنگی گسترش دهند.

    مدل­های جدید HP PageWide XL 5100 و HP PageWide XL 6000 و همچنین چاپگرهای چندمنظوره برای تقویت خود از سریع­ترین مخزن کاغذ موجود در بازار استفاده نموده­اند تا بتوانند چاپ­خانه­ های اداری، دفاتر پردازش مرکزی و خانه­ مجلات گرافیکی را تجهیز نمایند و محصولاتی با حجم متوسط و البته پیشرفته را در هر دو حالت رنگی و تک­رنگ ارائه نمایند.

    در سرعت­های بالای ۲۴ D/A1 چاپ در دقیقه، این سری از چاپگرها سرعت بالا و هزینه کمتری برای معماران و مهندسان در پی دارند و علاوه ­براین می­توانند براحتی نقشه­ های جغرافیایی و پوسترهای POS را چاپ نمایند.

    در عرصۀ اولیۀ این نوع چاپگرها که در لاس وگاس انجام شد، چاپگر چندمنظورۀ مدل HP PageWide XL 6000 توانست یک طرح مفهمومی از پروژه “مریخ: سیارۀ مسکونی” را چاپ نماید.

    طرح “مریخ: سیارۀ مسکونی” شرکت HP، یک تلاش جهانی است برای متحد کردن مهندسین، معماران، طراحان، هنرمندان و دانشجویان برای تصویرسازی، طراحی و تجربۀ زندگی در یک منطقۀ شهری با گنجایش ۱ میلیون نفر بر روی سیارۀ مریخ. شرکت­کنندگان در این طرح، برای مفهوم­سازی، مدل­سازی و تصویرسازی از زندگی آینده بر روی مریخ از نرم­افزار اوتدسک استفاده نموده­اند. طرح­های برتر را چاپ کرده و در یک نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد. بعلاوه اینکه، شرکت HP ویترینی از آخرین ایستگاه­های کاری خود نشان خواهد داد که عبارتند از HP Z8 (قویترین کامپیوتر موجود در این سیاره) و HP ZBook x2 (قدرتمندترین و اولین کامپیوتر قابل جدا شدن در کرۀ زمین).

    گوئینت سانمارتین (Guayente Sanmartín) مدیر کل شرکت HP می­گوید: چاپگرهای جدید با مدل HP PageWide XL جهشی بزرگ در عملکرد این شرکت و هدف آن یعنی چاپ در ابعاد بزرگ محسوب می‌شود. پیشرفت غیرمنتظرۀ پلتفرم PageWide XL به موجب سرعت بالای چاپ در این نوع چاپگرها حاصل شده است و به مشتریان کمک می­کند تا بدون هیچ گونه زحمتی، هم چاپ رنگی و هم چاپ تک‌رنگ خود را با استفاده از یک چاپگر واحد انجام دهند.

    از سال ۲۰۱۵ که چاپگر مدل HP PageWide XL روانه بازار بازار شد بیش از ۵۰۰۰ دستگاه عرضه شد و نزدیک به ۳ میلیارد فوت مربع (۳۰۰ میلیون مترمربع) چاپ انجام شد و هر روز مشتریان بیشتری پیدا می‌شوند که پی به ارزش این چاپگر می­برند. چاپگرهای HP PageWide XL کار دو چاپگر را یکجا انجام می‌دهند، با سرعتی بی­ نظیر هم چاپ رنگی می­ گیرند و هم چاپ تک­رنگ.

    سرعت چاپگرهای HP PageWide XL 5100 بیش از ۲۰ D/A1 صفحه در دقیقه است که چاپ صفحۀ اول در آن ۲۸ ثانیه طول می­ کشد و سرعن چاپگرهای مدل HP PageWide XL 6000  نیز ۲۴ D/A1 صفحه در دقیقه است که برای چاپ صفحه اول ۲۵ ثانیه وقت لازم است. این چاپگرهای کیفیت بالایی دارند و در ساختارهای چندمنظوره برای کپی و اسکن اسناد در دسترس هستند. مزایای دیگر آنها عبارتند از:

    دارای یک استاندارد فنی جدید با خطوط معین، متن دو پوینتی، صاف و سفیدرنگ و رنگ پر طراوت.

    چاپ/اسکن/کپی در حالت­های تک­رنگ و رنگی با یک دستگاه و عملکردی تلفیقی که زمان چاپ را به نصف رسانده است.

    عملکردی پیشرفته برای اسکنرهای یکپارچه مانند آنهایی که پس­زمینۀ هوشمند در آنها حذف شده است.

    استفاده از جوهرهای دارای گواهی ایزو ۱۱۷۹۸ که دارای ذخیره­سازی طولانی مدت بوده و در برابر نور و آب مقاوم هستند.

    کمک به حفظ ایمن از داده ­ها، هارد دیسک رمزگذاری شده از نوع AES-256، پاک کردن دیسک و IPSec.

    قابلیت­های جدید با ارزش افزده بالا

    شرکت HP در حال حاضر با استفاده از نزم­افزارهای جدید در صدد افزایش بهره­وری در مخزن کاغذ HP PageWide XL می­باشد. نوع HP SmartStream دارای دو ماژول جدید است. تنظیم­کنندۀ سند به کاربر اجازه می­دهد تا بطور اتوماتیک و با استفاده از فناوری OCR حجم فایل­ها را تغییر دهد تا در زمان صرفه­جویی گردد. استفاده از پوشش مبتنی بر پیکسل، نوع و تعداد پیکسل­ها قبل از چاپ بررسی شده و پیشنهادی مناسب ارائه می­گردد. چاپگر مدل HP SmartTracker به کاربر کمک می­کند تا هزینۀ چاپ را کنترل نماید.

    شرکت HP همچنین ویژگی­های جدیدی برای اسکنرهای مدل HP HD & SD ارائه نموده تا بتواند عملکرد اپراتور، کیفیت تصویر و تمیزی پشت­زمینه را بهبود ببخشد. مدل­های جدیدی روانۀ بازار شده­اند که هر دو کار اسکن و کپی را می­توانند یکجا و در یک دستگاه انجام دهند.

    دیگر چاپگرهای سری HP PageWide XL portfolio عبارتند از:

    چاپگر HP PageWide XL 8000  با کیفیت چاپ بالا و سرعت باورنکردنی ۳۰ چاپ (در اندازۀ D/A1) در دقیقه و همچنین دو کارتریج جوهر ۷۷۵ میلی­لیتری برای هر رنگ که بطور خودکار سوئیچ می­گردند و می‌توانند بیش از ۳۹۰۰ فوت (۱۲۰۰ متر) رول کاغذ را چاپ نمایند.

    چاپگرهای HP PageWide XL 4500  و MFP می­توانند از لحاظ هزینه و ایمنی، انتظارات تیم­های مهندسی و معماری را برآورده کنند و بیش از ۱۲ چاپ در دقیقه (با اندازۀ D/A1) انجام دهند.

    چاپگر HP PageWide XL 4000  و MFP به تیم­های فنی و فروشگاه­های کپی این اجازه را می­­دهند تا ۸ چاپ در دقیقه انجام دهند و به آنها کمک نماید که بهره­وری خود را افزایش دهند.

    چاپگرهای سری HP PageWide XL 5100  و HP PageWide XL 6000  در دسامبر و در آمریکا و کانادا عرصه خواهند شد و از سال ۲۰۱۸ در دیگر مناطق کرۀ زمین بفروش خواهند رسید.


  • تهیه و تنظیم توسط نَما نِما
    تماس : 09133025634
    انتشار خبر در :